Biznesowe atuty konfekcjonowania towarów

Biznesowe atuty konfekcjonowania towarów

Trudno wyobrazić sobie nowoczesne, zorientowane na klienta przedsiębiorstwo, które nie zajmuje się profesjonalnym konfekcjonowaniem sprzedawanych towarów i produktów. Oczywiście nie musi ono realizować tych usług samo. Z reguły podmioty te korzystają z pomocy firm trzecich, które posiadają odpowiedni sprzęt i doświadczenie. Krok ten przynosi również konkretne korzyści biznesowe.

Redukcja etatów

Po co zatrudniać pracownika, skoro można go… wynająć?

Konfekcjonowanie towaru to redukcja etatów. I choć brzmi to dość “groźnie”, to jednak wiąże się ze zmniejszonymi nakładami na własną działalność. Choć konfekcjonować towary, nie musimy zatrudniać nowych osób, ani – tym bardziej – kupować nowego sprzętu. Wystarczy, że znajdziemy kogoś, kto będzie to robił zdecydowanie szybciej, lepiej i przede wszystkim taniej. Nie ma co ukrywać – realizowane przez zewnętrzną firmę konfekcjonowanie produktów, jest znacznie tańsze, niż realizacja takiego projektu w oparciu o własne siły.

Brak problemów

Przedsiębiorca ma sporo kłopotów. Po co dokładać mu kolejnych?

Profesjonalne konfekcjonowanie produktów wymaga czasu, zaangażowania i przede wszystkim wiedzy. Jeśli przedsiębiorca jej nie ma, może oczywiście ją pozyskać, ale to rzecz jasna kosztuje (kolejna pozycja w bilansie). Poza tym konfekcjonowanie na własną rękę zajmuje sporo czasu. Zwłaszcza, jeśli dopiero rozpoczynamy przygodę z dopracowywaniem towarów i paczek “pod klienta”. W niektórych przypadkach wiąże się to również ze zorganizowaniem materiałów promocyjnych, które również trzeba w jakiś sposób zorganizować.

Szybkość – to się liczy!

W obrocie towarami liczy się szybkość. Nawet, jeśli są to towary konfekcjonowane.

Konfekcjonowanie towarów wymaga szybkiego działania. Jeśli nasza firma ma przynosić zyski, to musi ona działać szybko. Zdecydowana większość podmiotów handlowych, nie jest w stanie realizować szybkich zamówień, wykonując przy okazji usługi konfekcyjne. Przekazanie tego obowiązku innym, zewnętrznym podmiotom, daje nam gwarancję, że wszystkie zamówione realizacje, będą wykonane na czas.

Podsumowanie

Konfekcjonowanie przez podmioty zewnętrzne, to nie tylko ukłon w stronę klienta, ale też możliwość zaoszczędzenia sporej kwoty pieniędzy. Nawet, jeśli samo wykonanie konfekcjonowania, będzie wiązało się z wynajęciem firmy zewnętrznej.