Współpraca biznesu z transportem

Współpraca biznesu z transportem

Wiele firm w dzisiejszym świecie wychodzi poza ramy lokalnej działalności, ponieważ dzięki rozwoju Internetu, dostaje zlecenia z dalszych obszarów. Część firm posiada własny transport – zatrudnia pracowników oraz posiada samochody dostawcze, którymi rozwozi swoje produkty do klientów. Inne firmy za to korzystają z możliwości, jakie daje im kurier DPD.

Jak to działa?

Często firmy, które nie posiadają własnego transportu, korzystają z firm kurierskich. Dzięki Internetowi, możliwe jest wybranie opcji Zamów kuriera DPD, a wówczas w określonym czasie pojawia się kurier po przesyłkę. Później przesyłka trafia do sortowni, a stamtąd wyrusza w drogę do klienta docelowego. Możliwe jest śledzenie paczki na każdym etapie jej transportu oraz oszacowanie kiedy towar trafi do klienta. Wprowadzenie opcji przez firmę DPD Zamów kuriera, zwiększyło możliwości przedsiębiorców – otwiera to dla wielu firm możliwość sprzedaży i produkcji towaru dla klientów w większej odległości, co potencjalnie daje możliwość zyskania większej ilości klientów.

Współpraca z firmą kurierską

Najczęściej firmy posiadają umowy z firmami kurierskimi i wówczas na przykład kurier DPD przyjeżdża na określonych warunkach oraz w ustalonej cenie, która jest ceną niższą niż dla klientów indywidualnych. Również w nawiązaniu relacji biznesowym opcja zamów kuriera DPD jest zwykle korzystniejsza, ponieważ kurier jednorazowo zabiera wiele paczek, a więc możliwe jest uzyskanie większej zniżki – ponieważ przyjeżdża tylko raz. Oprócz ekonomii jest to również rozwiązanie ekologiczne. Istnieje również możliwość współpracy z operatorem logistycznym, który również w swojej ofercie posiada opcję dpd zamów kuriera, ale także daje to możliwość porównania cen kurierów a także odpowiednie rabaty dla firm. Niektórzy operatorzy logistyczni dają możliwość wyboru spośród kilkudziesięciu firm logistycznych – co przekłada się na opcję wyboru najtańszej oraz najszybszej dostawy, zależnie od preferencji firmy oraz od klienta.

Rozwój internetu przyczynił się, że choć wiele miejsc dzielą setki kilometrów, jesteśmy w stanie handlować oraz produkować towary dla różnych odbiorców – a więc firmy i klienci są bliżej siebie, dzięki rozwojowi transportu. Działalność firm kurierskich ogranicza wydatki na transport indywidualny każdej firmy – na utrzymanie pojazdów oraz pensje pracowników. Często nadanie paczki na drugi koniec Polski kosztuje około kilkunastu złotych.